Väder Ludvika

söndag 18 december 2011

Skolavslutning och 4:e advent


Idag har vi haft julavslutning på vår utbildning i Norberg. Det har varit en intensiv helg. Vi har haft redovisning om en sjukdom och vi har också haft ett försöks prov för att vi ska se lite hur det kommer att gå till när vi ska ha vårt stora prov i april. Det var ganska svårt. Det är så mycket vi måste lära oss.
Vi har också får instruera inlånade hundar i vardagslydnad. Den här gången skulle det vara hundar från 2-12 månader så husse fick komma med och gå med Samo. Det gick bra.
Det här blir ett kort inlägg, men förhoppningsvis kommer det mer när jag blir julledig och har ork och tid att skriva.
Några bilder från skolan:

När det blir lite långtråkigt får vi slicka på lite mjukost. Jättegott.

Fina skolpojkar. Lilleman har lite svårt att sitta still i skolbänken.
Nu blir det snart sängen om jag ska orka jobba de sista dagarna före jullovet.

5 kommentarer:

  1. Det blir skönt för dig med jullov så du får mysa tillsammans med familjen och blogga :).
    Gulliga pojkar <3<3 och man behöver inte sitta still när man är så liten och fin :).
    Sköt om er allihop och ha det bra.... kram!!

    SvaraRadera
  2. Hrmph, om vi ska var riktigt ärliga här, så var det FAKTISKT Samo som satt som ett ljus i skolbänken!!! Hur många gånger hoppade faktiskt Bangsi UPP på skolbänken?!!??;-)

    SvaraRadera
  3. Har du inte fått jullov ännu? :o((
    Vilka söta skolpojkar, tänk om dom hade gått i min klass när jag gick i skolan, då kanske jag hade varit där lite oftare ;o))

    Kram från lidhultsgänget

    SvaraRadera
  4. Härligt för dej att få lite lov.
    Underbara skolpojkar.
    Jag håller med om att tiden inte räcker till för tillfället men det blir väl bättre.
    Ha det bra.
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att det snart är jullov. Jag ska också vara ledig drygt två veckor, ska bli underbart!
    Fina killar i skolan :)
    Hoppas ni har tid att träffas en sväng nån mellandag.
    Ha det bra och God Jul!

    SvaraRadera