Väder Ludvika

torsdag 1 mars 2012

En fin dag vid klubben....

Idag har vi tränat lite och busat lite mer. Chrissie, jag och vovvarna åkte till klubben och där träffade vi Ossie och husse. Vovvarna fick busa lite och vi två-benta satt och njöt i solen.
Samo och Bangsi var överlyckliga för det var en massa stora vattenpölar att plaska runt i.
Ikväll måste jag förbereda för mina klasser nästa vecka. Jag måste erkänna att jag har lite ångest för att lovet snart är slut. Men det är bara 5 veckor till påsklovet!!!
På söndag ska vi ut och heja på Moa som åker Vasaloppet. Det ska bli roligt. Då ska Samo få sova hos Bangsi så han slipper åka bil en hel dag. Jag undrar om jag kommer att sova när lilleman inte är hemma. Men det är nyttigt för honom att få lära sig att vara utan husse och matte och bättre ställe kan han  inte vara på.
Oj, va roligt vovvarna hade i vattnet.

Ossie tycker nog att Samo är lite för påflugen!!
Ha en bra fortsättning på veckan och en bra helg.

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för idag!! Vilken härlig dag vi hade och hundarna var jätteduktig när vi tränade också!
    Om du inte kan sova utan vovven så kan jag faktiskt komma och hämta honom på söndagmorgon, men jag vet två som skulle bli lyckliga av att låta honom vara med på pyjamaspartyt (me and my dog) :-)
    Vi ses och ha det bäst!!
    Kramisar!!!

    SvaraRadera
  2. Busiga och lyckliga lurvisar... många härliga bilder från eran dag i vårsolen.
    Jag och tjejerna håller tummar och tår för Moa på söndag.
    5 veckor går fort så snart är det lov igen för dig och därefter så går vi allt närmare sommarlovet... du måste tänka positivt :).
    Ha det bra..... kramar från tjejerna och mig!!!!

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder och hundarna ser inte ut att vara direkt olyckliga.
    Lennart

    SvaraRadera