Väder Ludvika

fredag 22 juni 2012

Midsommarafton och solen skiner....

Vilken härlig dag det ser ut att bli. Solen skiner från en klarblå himmel. Samo är nybadad och tillsvidare tovfri. Det brukar inte vara så länge. En träff med storebror och tovorna är tillbaks.
Dagen kommer att vara i lugnets tecken. Inget planerat och inte några måsten. Det känns ganska skönt. Nu är det två veckor kvar tills vi får hem vår lilla lurv. Det ska verkligen bli roligt.
Har ägnat första veckan av sommarlovet till en hel del städ- och flyttbestyr. Det känns i mina leder som blir lite stela och ömma vid för mycket skurande och skruvande. Men nu är det gjort och jag behöver inte göra så mycket mer under sommaren. Bara vila och ha det skönt. Ja, sonen ska förvisso flytta, men jag hoppas hans kompisar ställer upp och bär.
Några bilder har jag att lägga in. Kanske en del är nygamla, men det bjuder jag på.


Gomer 5½ vecka gammal <3

Mina älsklingspojkar. De börjar bli ganska lika nu.

Så här fin var Samo på Nationaldagen.

En blomma bland blommorna....

Samo, nybadad och fin.

Ha en trevlig midsommar och var rädda om er.

6 kommentarer:

  1. Oj du har haft fullt upp i veckan men det är skönt att få det undanstökat och sen få ta lite ledigt.
    Fina bilder som alltid.
    Ha en skön midsommar helg!!!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!!!!

    GLAD MIDSOMMAR
    önskar
    Helena & Mulle

    SvaraRadera
  3. Här nere väntar vi på regnet som dom lovat. Ha en riktigt skön midsommar, kram från lidhultsgänget.

    SvaraRadera
  4. Glad Missömmä!!! Underbara bilder på finaste vovvar:-) ta nu hand om er och ta det lugnt!!! Var rädda om er<3
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  5. En blomma bland blommor! Han är så fin.
    Lata er nu så mycke ni bara kan.
    Ha en riktigt trevlig helg!
    Kram Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  6. Han är så söt Samo!!! Stora fina killen! <3
    Kram

    SvaraRadera