Väder Ludvika

onsdag 4 juli 2012

En ganska lugn dag idag....

Är det redan onsdag?? Fasen vad fort veckorna går. Den här veckan har jag verkligen jobbat fysiskt. Det är ganska skönt. Jag har hjälpt sonen att flytta. Jag har skruvat möbler och satt upp gardiner och en hel del annat. Sonens far passade ju på att åka till Spanien precis nu. Undrar om det fanns en baktanke med det??? Det känns lite vemodigt att inte ha några barn hemma längre, men samtidigt är det så roligt att de får starta ett eget liv nu.
Samo har fått tillbringa två dagar hos Bangsi när jag har jobbat och idag är Bansi hos oss när Chrissie jobbar. Det är verkligen bra att vi kan hjälpa varandra. Våra lurvar vet nog snart inte var de bor!
På lördag bär det i väg till Edsbro för att hämta hem två nya lurvar. Det ska verkligen bli spännande.
Nu ska jag försöka få lite ordning på mitt eget hem också. Nästa vecka vill jag bara ägna mig åt Samo och bäbben!

Lurven närmast kameran är Gomer och den andra är Atli.


3 kommentarer:

  1. Ja du dagarna går fort... det är snart höst och vinter :(.... nej så negativ får man inte vara.
    Det är roligt och nyttigt för barnen när de får börja sina "egna" liv.
    Anders var ju smart som tog semester när det var dags för Samuels flytt ;).
    Snart är det slut på lugnet när den lilla (stora) bruna anländer.
    Ha det bra... kram!!

    SvaraRadera
  2. Det där med att ungarna flyttar fasar jag lite för... Har ofta undrat vad vi ska göra då??? Men jag tror jag kommer fylla huset med hundar istället, o då får man ju aktivietet oxå!!!
    Smart av mannen att åka till iväg i flytt-tiden!!!
    Åh, idag är det lördag... alltså valp-hämtning!!! Gudars vad spännande!!! Vill se massor av bilder!

    Lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu har du haft en natt med den lille, hoppas det har gått bra.
    Det är ganska skönt när barnen har fått gång på sina liv. Väldigt konstigt i början men sen får man ett helt annat förhållande till dem.
    Nu väntar jag på mycke bilder.
    Kram
    Sonja o flickorna

    SvaraRadera