Väder Ludvika

måndag 31 december 2012

Året som gått....



2012
 

·         Hela familjen har fått vara friska

·         Moa gjorde ett fantastiskt vasalopp. Under 6 timmar

·         Samuel flyttade till egen lägenhet. Han är vuxen nu!

·         Samuel börjar spela fotboll i LFK igen

·         Jag har blivit hundinstruktör och rallylydnadsinstruktör

·         Tillsammans med Chrissie har jag startat företaget Ludvikas Glada Svansar

·         Vi har fått ett underbart ställe att ha våra hundkurser. Ludvika segelflygklubb

·         Chrissie och jag har haft 2 hundkurser som varit väldigt lyckade

·         Samo fick en brun liten lillebror som heter Gomer

·         Anders fick en välbehövlig semester i Spanien med sin bror

·         Moa hoppar av sin mediautbildning för att ev. börja läsa till civilekonom

·         Jag fick INTE gå ner i tid på jobbet L

·         I stort har det varit ett bra år. Hoppas 2013 blir ett lika bra år eller ännu bättreJ

·         Jag slutar 2012 med en rejäl förkylning med feber och hosta

Jag önskar er alla ett riktigt gott slut på 2012 och ett gott 2013
 

 

2 kommentarer:

  1. Det verkar ha varit ett ganska bra år för er. Synd att du inte fick gå ner i tid, men man kan väl inte få allt här i världen.
    Avsluta året med förkylning låter inte så trevligt. Krya på dej!
    Önskar er ett gott nytt år också!
    Kram
    Sonja o flickorna.

    SvaraRadera
  2. Det var ett händelserikt år 2012 och en massa roligt som hänt.
    Synd att du inte fick gå ner i tid på jobbet och
    att avsluta året med feber och förkylning det var inte bra.
    Nu hoppas vi på att 2013 blir minst lika bra.
    KRAM!!!

    SvaraRadera