Väder Ludvika

söndag 19 maj 2013

Ettårskalas och lite annat.....

Dags att göra en liten uppdatering av bloggen. Dagarna och veckorna rullar på i en väldig fart.
Gomer och Atli har fyllt ett år. Då blev det stort kalas. Tänk att de redan är slynglar.
Jag har också hunnit med att besöka Moa i Falun. Jag shoppade lite medans jag väntade på att Moa skulle sluta jobbet. Sedan gick vi och åt mat på en trevlig sportbar. Det var mycket trevligt.
Samo har också varit duktig i rallylydnad, så nu är vi uppflyttade till avancerad klass. Tävling får nog vänta ett tag  för vi behöver träna in en massa nya moment. I slutet av sommaren hoppas jag kunna släppa ut Gomer på tävlingsbanan. Vi får se hur det blir med det!                                                      Jag har också varit till Stockholm med mina elever. Det blev ett besök på riksdagen och några timmar fritt på sta`n.
Nu väntar några hektiska dagar och veckor i skolan innan det är dags för sommarlov. Det ska bli väldigt skönt att få lite ledigt.
Nu till helgen ska Chrissie och jag ha en aktivitetskurs. Det ska bli roligt. Hoppas på fint väder.
Nu har jag nog inte mer att berätta den här gången. Vi får se när jag hör av nästa gång.

 

En avslappnad Samo.

Mys i hammocken.

Våra fina pojkar.

Magnus har hjälp oss fälla en stor björk. Nu får vi lite mer sol på tomten.

Födelsedagskalas.

Atli öppnar sitt paket under bordet för att få ha det i fred.
Den här bilden på Samo har Chrissie tagit. Jag tycker den är så häftig.
 
Nu hoppas jag att ni alla får en bra vecka och att sommaren kommer på riktigt.

1 kommentar:

  1. Ja snart har du sommarlov,
    då får du mysa och njuta varje dag.
    Fina bilder som alltid.
    Ha det toppen!!

    SvaraRadera