Väder Ludvika

tisdag 18 juni 2013

Sommarlov!!

Sommarlovets första dag började bra. Det är tur man är morgonpigg. Jag hann med promenad och träning innan regnet och åskan kom. Jag och vovvsen åkte ut till klubben och busade och lekte. Lite träning blev och naturligtvis bad också. Nu är Gomer anmäld till sin första rallylydnadstävling. Den 17 augusti gör vi debut.
Det känns väldigt bra att ha ett långt sommarlov framför sig. Det brukar ta en vecka innan man kommer in i ledigheten, men det ska nog gå bra.😄
Jag ska bara ta det lugnt och ägna all tid åt vovvarna. Vi får nog ägna lite tid till våra barn också. Moa och André flyttar till Uppsala och behöver säkert lite hjälp med flytten. Moa börjar plugga till civilekonom. Samuel kommer också att flytta. Han byter bara lägenhet i Ludvika, men behöver nog också hjälp med flytten. 
I övrigt hoppas jag på mycket sol och värme och en hel del umgänge med nära och kära.
Det kanske också blir lite mer tid för bloggandet också.
Några bilder kan jag bjuda på idag.









2 kommentarer:

  1. Skönt för dig med sommarlov och nu hoppas vi
    att det blir en riktigt härlig varm och skön sommar.
    Fina bilder på grabbarna bus.
    Ha det toppen.
    KRAM!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med sommarlov, jag vill också ha. Passa på och njut mellan skurarna.
    Fina bilder på pojkarna som vanligt.
    Ha det gött
    Sonja o flickorna

    SvaraRadera