Väder Ludvika

söndag 30 juni 2013

Uj, så fort tiden går........

Nu har det redan gått två veckor av sommarlovet. Tiden går alldeles för fort. Men än är det långt kvar av ledigheten.😄
Jag har inte gjort så mycket annat än bara varit! Det är så skönt att inte ha en massa måsten.
I går var vi till Falun och hälsade på Moa och André . De har lånat Tascha en vecka, så det blev en massa vovvebus. Snart flyttar de till Uppsala så då blir det lite längre att åka. Men det är roligt när ungdomarna tar sig för saker. Moa börjar plugga till hösten. 
Annars har det blivit många tillfällen att träffa bästa Magnus och Chrissie och deras lurvar. Natten mellan torsdag och fredag sov Atli och Bangsi över hos oss. Det gick så bra.
Nästa vecka kör vi igång med rallyträning på allvar!
Det har blivit en del bilder tagna som jag bjuder på.



Nu är nya bron från Landforsen till Biskopsnäset färdig. Den är verklige fin.
Skönt med ett dopp när man gått långt.
Är man go' eller?
Igår fick jag följa med på Gosedjursjakt . Chrissie är proffs på att hantera klogrejen.😄. Jag lyckades få ett gosedjur i alla fall.
Jätteroligt med nya djur att slakta.
Gomer har lärt av Samo hur man snabbt tar död på gosedjuren.
Dragkamp. Gissa hur länge den höll!!!
En blöt Atli .
Atli och Bangsi har dragkamp.
Bangsi och Samo❤❤
Atli och Gomer❤❤
Den här min och BARA min!

1 kommentar:

  1. Roligt med en massa nya mjukisdjur att leka med.
    Härliga bilder som alltid.
    Visst går tiden fort, men än är det långt kvar på ditt sommarlov.
    Ha det toppen.
    Kram!!

    SvaraRadera