Väder Ludvika

fredag 22 februari 2013

Även den starke kan drabbas.....

Den här gången klarade jag mig inte från influensa. Jag kommer inte i håg när jag sist var sjuk. Jag har haft förmånen att alltid vara ganska frisk. Men under jullovet däckades jag av riktig influensa. Jag har inte varit riktigt frisk sedan dess. Så i tisdags slängde jag in handduken och gick hem från jobbet. Nu hoppas jag att det hjälper att vara hemma och vila så jag kan få vara frisk under sportlovet. Jag behöver det verkligen.
I kväll kommer barnen hem och hälsar på. André kommer också. Även han har legat en vecka i feber och förkylning. Den här influensan verkar vara väldigt besvärlig. Vi har fortfarande dåligt med folk på jobbet.
I morgon hoppas jag att jag orkar träna lite rallylydnad med vovvarna. Nästa söndag är det dags för Samos tredje tävling i nybörjarklass. Hoppas att det går bra så vi får flytta upp till fortsättningsklassen. Det är så mycket enklare att slippa ha kopplet som bara trasslar.
Nog med gnäll. Det finns säkert en och annan som har det värre.
Idag orkade jag ut på gården och ta några bilder på lurvarna.


Bangsi 99/100 poäng och Samo 86/100 poäng på förra tävlingen. Så duktiga vovvar.

Samo älskar snön, men det gör väl alla beardisar.

Även lilleman gillar att busa i snön.

Kom och busa då!!!!!

Idag blir det tassvård.

Fina pojken <3

Fina pojken igen <3

2 kommentarer:

  1. Jobbigt att dras med en envis influensa hoppas att du blir av med den snart.
    Fina bilder som alltid och vi håller tummarna när ni ska på nästa rallytävling.
    Krya på dig!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni båda blir friska snart:)

    SvaraRadera