Väder Ludvika

söndag 24 februari 2013

Sportlov!!!!!!!!!!!

Nu är man ledig en hel vecka. Det ska bli riktigt skönt.Känner att jag behöver det eftersom jag varit lite krasslig en tid. Det ska tydligen bli fint väder också.
Idag har Chrissie och vovvarna varit här och vi har planerat för några kurser i vår. Det var lite svårt att få till det eftersom vi ju vill tävla själva också. Dessutom ska Chrissie fixa sin djurskötarlegitimation och jag ska gå en helgkurs så att jag förhoppningsvis blir klicker 2 instruktör.
Chrissie hade med sig en jättefin tulpanbukett och smarriga semlor. Tusen tack!
På tisdag ska jag och Moa shoppa loss i Borlänge. Det ska bli så roligt.
Jag har allvarliga planer på att anmäla lillknodden till en rallylydnadstävling i april. Det kan bli en flopp, men det bjuder jag på. Någongång måste man ju börja. Han är faktiskt riktigt duktig när vi tränar.
Den här veckan ska jag bara njuta och umgås med mina nära och kära. Jag behöver nog gå till jobbet en dag och planera lite eftersom jag var sjuk de sista dagarna innan lovet. Men nu kan jag bestämma själv när jag vill gå dit.
Några bilder fick jag till idag när brorsorna var här.


Tusen, tusen tack för fina blommor. Jag älskar tulpaner.
 
Vårat lilla monster!!!
 
Herre på täppan!!!

Fina trollungen Atli.

Gomer smyger på brorsorna.

Titt ut!!

Mysgubben Atli!

Fina, fina Bangsi. Undrar hur vår rhododendron kommer att se ut i vår. Det är inte Bangsi som plockat kvistar från den. Det är en  brun liten lurv som börjar på G.

Undrar vad Samo ser för intressant utanför gården?
 
Nu hoppas jag att ni alla får en fin vecka. Jag tänker i alla fall ha det.

1 kommentar:

  1. Skönt för dig med sportlov och passa på och njut och ha det gott den här veckan.
    Fina bilder på lurvar och tulpaner.
    Ha det bra.... kram!!

    SvaraRadera