Väder Ludvika

onsdag 27 februari 2013

Underbara dagar...

Nu har halva sportlovet gått. Vilka fantastiska dagar det varit. Härligt vårvinterväder.
Jag börjar också känna mig frisk. Skönt!!!
I går var jag och kära dottern till Kupolen och shoppade. Det var mest jag som handlade. Moa hittade inget som hon ville ha. Jo, en jättefin tröja hittade hon till slut.
Det har blivit sköna promenader med vovvarna. Skeppmoraligan har också varit med.
I morgon ska jag till optikern och kolla synen. Jag behöver nog lite starkare glasögon. Jag tycker allt är så suddigt numera. Jag måste också till jobbet en dag och förbereda inför starten nästa vecka.
På söndag ska jag och Samo tävla i rallylydnad igen. Då hoppas vi på godkänt så vi får flytta upp en klass.Det här var väl allt jag hade att berätta den här gången. Det har blivit en hel del bilder tagna de här fina dagarna.

Här äter vi härliga räkmackor som tyvärr inte syns på bilden.

Mina fina pojkar.

Bröder som håller ihop.

Bus på kullen.

Finaste Bangsipojken.

Tänk att vi fick alla fyra att sitta still. Det var inte det lättaste.

Stora pojkarna.

Bustrollet Atli.

Det är fint vid Väsmans strand.
 
I Ludvika finns det köttbulleträd.

Gomer ser lite trött ut.

Hallå.... det finns föttbullar kvar.
Nu hoppas jag att resten av veckan blir lika fin som den varit hittills.

3 kommentarer:

  1. Gud så fina bilder!!!!:-)))) Du är så värd att få njuta av fina vädret!!!!:-))) Ha det bäst!!!
    stora kramisar från oss alla i Skeppis!!

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du mår bättre och att du fått njuta av härliga fina dagar.
    Fina bilder och mysigt med en tur till Kupolen med Moa.
    Håller tummarna för er på söndag!!!
    Ha det bra.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Köttbulle träd är inte så dumma.
    Visst har vi ett härligt väder, bara att njuta och passa på att vara utomhus så mycke som möjligt.
    Håller tummarna på söndag.
    Kram
    Sonja o flickorna

    SvaraRadera